vineri, 15 aprilie 2016

SUFLET MURDAR

 

        "Iubirea incepe cu intrebari simple pe care le rostim si se sfarseste cu intrebari la fel de simple pe care nu le mai punem niciodata" (Exercitii de echilibru-Tudor Chirila)

         Am ingropat IUBIREA in gunoi intr-o noapte amara. Am calcat in picioare vise, promisiuni si dorinte.
         Am omorat un suflet si acum cad. Simt cum ma prabusesc si oricat as vrea sa fiu salvata nu ma aude nimeni. Poate nici nu strig dupa ajutor. Privirea mea tipa, sufletul meu plange, toata fiinta mea urla de durere. Dar toti ma privesc cu dispret si atunci ma inchid in mine si-mi astept pedeapsa. 
         N-as fi crezut ca doare atat cand ranesti sufletul persoanei iubite. Si in jur nu vad decat aripi frante, lacrimi neplanse, tipete nestrigate si umbre.
        Nimic nu doare mai mult decat neapsarea celui pe care il iubesti. Atunci iti dai seama ca e ca si cum ai fi murit pentru el. Cum sa lupti cand esti mort?
       
            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu