marți, 19 ianuarie 2016

MI-E DOR DE NOI IN FIECARE ZI..

MI-E DOR DE NOI IN FIECARE ZI...


       Aminitiri, zambete, soare, nisip si o mare inspumata. Decorul perfect... 
EL-frumos de pici-un pic timid sau poate doar cu bun simt, m-a cucerit pentru totdeauna.
     Inchid ochii si retraiesc primii fiori, de parca s-ar fi intamplat ieri. Nici nu stiu cand au trecut 18 ani. Cred in destin, cred in iubirea sincera si patimasa, cred pentru ca iubesc si sunt iubita, cred pentru ca viata mi-a aratat ca sufletul meu nu e complet fara iubire.
      Si poate ca as fi pierdut TOT, daca m-as fi indoit vreo clipa de ceea ce simteam.
      Cand i-am intalnit prima data privirea, am stiut ca aveam sa traiesc cele mai puternice si cele mai pure sentimente. Am simtit in adancul sufletului, ca EL e cel care ma va invata sa traiesc, sa mor si sa renasc iubind... M-am pierdut si m-am regasit, am ras si am plans, am murit si am renascut alaturi de el.
 Cate ganduri, cate lacrimi, cate promisiuni si cat dor ne leaga! Revederile erau presarate de vorbe dulci si imbratisari...
       Pana intr-o zi, cand sufletele noastre sufereau prea mult, iubind de la distanta. Atunci am ignorat toate sfaturile cunoscutilor care ne dadeau sanse minime. Intuitia imi spunea ca pasul pe care il fac e cel corect pentru inimile noastre. Si nu am gresit...Am ales cu inima si am descoperit in El, barbatul care ma completeaza perfect. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu